مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 09:102023-11-10سياسي

خبرخوب| کارگاه های شن و ماسه از تلو می روند


رییس کل دادگستری استان تهران با اشاره به آسیب های زیست محیطی ناشی از فعالیت کارگاه های شن و ماسه در محدوده تلو گفت: مقرر شد کارگاه های شن و ماسه مستقر در محدوده تلو به خارج از شهر تهران منتقل شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علی القاصی، رییس کل دادگستری استان تهران در حاشیه سومین نشست شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان تهران با اشاره به اهمیت و جایگاه این نشست گفت: شورای حفظ حقوق بیت المال در حوزه اراضی ملی و منابع طبیعی در حقیقت یک شورا با حضور دستگاه ها و نهادهای مختلف با اختیارات و ظرفیت خاص و ویژه است که مسائل و موضوعاتی که ممکن است میان برخی از دستگاه ها محل اختلاف باشد را بررسی و مورد کارشناسی قرار می دهد تا در نهایت به یک وحدت نظر ختم شد.

  رییس کل دادگستری استان تهران با اشاره به بررسی سه موضوع در جلسه اخیر شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی خاطرنشان کرد: دستور کار اول این نشست، بررسی عملکرد دستگاه ها در خصوص مصوبات جلسات قبل بود و تصمیمات خوبی در خصوص اراضی محل اختلاف دستگاه ها از حیث تعیین محدوده شهر تهران و شهرستان های همجوار اتخاذ شد.

  وی با اشاره به آسیب های زیست محیطی ناشی از فعالیت کارگاه های شن و ماسه در محدوده تلو گفت: با توجه به مخاطرات زیست محیطی ناشی از فعالیت کارگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرخوب| کارگاه های شن و ماسه از تلو می روند

خبرخوب| کارگاه های شن و ماسه از تلو می روند